Pages

Subscribe:

Tum Mojem Sukh

Tum Mojem Sukh

Movie:- Bogllant

Alfred Rose & Rita Rose

Chorus:
Tum mojem sukh div nakai dukh,
Tum mozo rukh lagona bhuk,
Tuje vinnem sonvsar sogloch dista kalluk,
Tum mojem ful tum ek bulbul, tujea mogan anv zalam gul,
Tuje mukhar mannka mojea anv zomnichi dull.      (Male Vocal)

Bridge:
Sant pollunk distai jivo sant,        (Female Vocal)
Tum killnakai dant, kuddik suntlo akant      (Male Vocal)
Moddd mogachea somdirant       (Female Vocal)
Modd zalam thor, maka ghott dhor, jieumchim sukhan        (Male Vocal)

Chorus:
Tum mojem, sukh div nakai dukh,
Tum mozo rukh lagona bhuk,
Tuje vinnem sonvsar sogloch dista kalluk,
Tum mojem ful, tum ek bulbul, tujea mogan anv zaleam gul,
Tuje mukhar mannka mojea anv zomnichi dull.       (Female Vocal)

Bridge:
Sant pollunk distai jivo sant,             (Female Vocal)
Tum killnakai dant, kuddik suntloi akant      (Male Vocal)
Moddd mogachea somdirant            (Female Vocal)
Modd zalam thor maka ghott dhor, jiumchim sukhan     (Male Vocal)

Chorus:
Tum mojem, sukh div nakai dukh
Tum mozo rukh lagona bhuk
Tuje vinnem sonvsar sogloch dista kalluk
Tum mojem ful tum ek bulbul, tujea mogan anv zalam gul
Tuje mukhar mannka mojea anv zomnichi dull.         (Both Vocals)

0 comments:

Post a Comment